5 dar ledigt och ljusparty

Ja nu är jag ledig i 5 (!) dagar... wohoo! =) Ska försöka pyssla lite, bl a ska jag kämpa med att hinna göra ett bidrag till klubbens månadsutmaning. Sen hoppas jag på finväder så man kan vara ute lite och njuta- kanske jag till och med spänner på mig skidorna och åker en sväng...  man vet aldrig... Idag är det toppenväder här så det lovar gott.

Ikväll ska vi uppvakta vännen U på hennes födelsedag, det blir roligt att träffa dem. Imorgon kommer mormor och morfar hit och hälsar på en sväng- oxå kul!

På lördag ska jag på "ljusparty" hos mamma. Många av er vet säkert vad jag pratar om men för er som inte vet ska jag berätta. Det är ungerfär som tupperwarepartyn fast med ljus istället. De säljs bara på hemmapartyn, är lite dyrare än de man köper i affären men oxå desto bättre. De har en längre brinntid, finns i en massa färger, dofter och former. De säljer även ljushållare och spagrejer. Jag har aldrig varit på ett sånt party förut så det blir riktigt kul. Har däremot fått ljus av andra som varit med så jag vet att de är riktigt bra. Det ljus som jag har nu är ett pelarljus med doften fransk vanilj och det doftar underbart! Är normalt sett inte så förtjust i just doftljus men detta är en svag fräsch lukt som jag bara älskar. Får nästan känslan av nybakta vaniljbullar. Ska absolut köpa fler av den. SÅ, alla som jag känner- om nån av er vill följa eller redan vet vad ni vill beställa- hör av er så fort som möjligt.

Jag älskar ju som sagt tulpaner, så igår köpte jag mig två buketter att njuta av i helgen. De var riktigt kraftiga och fina- se själva. Önskar bara att det gick att dela med sig av doften oxå genom datorn- den är fantastisk.






Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet och gnugga geniknölarna lite, vi hörs!


/Jeanette 

Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst är det härligt med tulpaner. Jag har också vart en gång på ljusparty och jag hittade en lukt som jag fastnade för, den luktar bara lite lagom och heter acai berry mist. Ser att du läst att jag är sjuk, å jag är riktigt nedbruten i kropp och immunsystem,, men bara sedan i går känner jag mig bättre, så visst går det framåt. sköt om dig underbara du, så hoppas jag vi ses snart// Kram L

2009-03-01 @ 19:08:11
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test