Nu är det väl dags för ett nytt inlägg..

God fortsättning önskar jag er alla!! Hoppas eran jul och nyår blev som ni önskade. Vi hade det superbra, lugnt och skönt under julen. Otroligt många fina klappar fick man oxå så man måste ha varit riktigt snäll under fjolåret... =)

Nyårsafton jobbade jag till 22 och sen for jag till A-S och J där R redan var. Vi åt ostbricka med en massa gott tilltugg och sen sköt vi lite raketer. Runt 1-tiden åkte vi hemåt, men stannade till hos L och surrade lite så klockan var ca halv 3 när vi kom hem. Jag började jobba kl 12 nyårsdagen så det blev ingen skumpa för mig denna gång.. =( synd, för det är ju så gott! hahaha, jag är tämligen ensam som tycker det i vårat umgänge.

Tänkte visa er lite nytt jag gjort men insåg precis att jag glömt fota det så det får bli en annan dag. Då ska jag istället visa lite bilder på min kusins unghäst som håller på att ridas in.

Först lite bus för att göra av med lite energi






Sen tömkörning av samma orsak



Söt va?!!!



Tillsist- uppsittning... J är en modig ung tjej...! Detta är bara andra gången nån sitter upp på henne och hon sköter sig så bra. Lite spänt var det förstås men det hade ju varit konstigt annars.



Elsa, den andra hästen undrar vad vi håller på med... =)  Hon är oxå en riktig snygging! (under alla täcken)



Idag har jag sytt nya gardiner och jag blev så himla nöjd med dem. Det är roligt med lite nytt då och då. Ikväll har jag varit hos mamma- hon ringde och bjöd på palt och det tackar man ju inte nej till. Fick ett par jättefina ljusstakar av henne oxå. =) Vi såg lite på Guldbaggegalan, men var inte så intressant tyckte jag...  Imorgon tror jag att jag ska åka till stan och kolla runt lite. Det är länge sen jag gjorde det utan att ha nåt direkt ärende, kanske man kan fynda lite...? Hoppas det! Sen ska jag packa ner en hel del scrapsaker för på lördag är det scrapträff med klubben uppe i Kalix. Jag kommer att åka upp redan fredag och hälsa på pappa och E och sova där så slipper jag fara så tidigt lördagmorgon. Precis som ifjol när jag var på träff där sist. =)  Eventuellt åker jag redan på morgonen och far till IKEA i Haparanda- det är länge sen jag var där och jag har lite smågrejer jag behöver. Men det beror lite på vädret hur jag gör...

Nu ska jag se lite tv, äta ett äpple och sen gå och sova!

Kram, Jeanette

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Jea!



Jag firade det nya året med skumpa!!!

Tycker väl inte så bra om det, men är det nyår så är det =)

Kramar !

2009-01-14 @ 18:16:22
Postat av: Catta

Det låter ju jättemysigt, en helhelg bara för din egen skull! Kram C

2009-01-15 @ 15:35:36
URL: http://cattasattac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test