Fredag

Fredag igen- och jobbarhelg! Men jag har ju varit ledig en del sista veckan så jag ska inte klaga. Jobbar bara tre dagar denna helg och det brukar gå ganska fort. Senaste veckan har jag pysslat lite, hjälpt min kusin med inridningen av hennes unghäst och hälsat på mormor på lasarettet. Hon har opererats- fått en ny axelled. Det har gått bra och idag får hon åka hem! Jag har även köpt en ny mobiltelefon för den gamla gick sönder. Nu kan jag lyssna på musik och ljudböcker igen= underbart.

Berättade ju att jag skulle på ljusparty förra helgen- det var väldigt trevligt. Köpte förstås en massa ljus... =) Bl a hittade jag en underbar doft som jag hade velat hänga under näsan och lukta på hela tiden! *asg* Än har jag inte fått hem ljusen men jag längtar verkligen till de kommer- då ska här eldas. Senare i vår ska jag ha ett ljusparty här hemma, hoppas att det går sitta ute på altan då. Ååh va jag längtar till vi kan göra klart insidan av altanen och sen sitta där och njuta!

Nu har jag lämnat över "doptavlorna" jag gjort till min arbetskompis och hon blev nöjd så det känns superkul. Därför kan jag nu oxå visa dem för er. Jag har suddat över barnens namn. Det var roligt att jobba i A4 format, ovanligt för mig men en liten utmaning är aldrig fel.










Igår började jag med ett kort men det är inte riktigt klart ännu och dessutom är det ganska länge innan det ska levereras så det dröjer innan jag visar det. Nu är det ganska länge sen jag scrappade en LO till mina egna album så det kliar lite i den nerven. Men jag måste framkalla lite foton innan jag kan börja med det.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Jea!



Vilken fin bakrund, ny kanske?



Jag längtar också efter våren, det är trevligt att se/höra droppen från taken!



Ha det gott!!!

2009-03-06 @ 13:33:07
Postat av: Ali

Men alltså!! Vilka fina tavlor!

Jag skulle vara nöjd om jag bara var hälften så påhittig och kreativ.



Kram

2009-03-06 @ 15:52:10
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test