Hallå!

Hallå därute! Tänkte uppdatera er lite på vad som hänt här, vilket inte är så mycket men ändå.. =) Förrutom det vanliga med jobb och husfix så har vi varit på dop och en resa till Örebro. I pysselväg har jag gjort ett par kort som jag får visa en annan dag, när de nått mottagarna.

Men ett kort kan jag visa- kortet till Philip.



Familjen!


För drygt två veckor sen åkte vi till Örebro för att kolla på en häst till min kusin, det var en rolig men intensiv resa. Men med lite tur kommer den hästen hit upp nästa vecka! Så besöket lönade sig.

Vetras Princis- en riktig söting, lite rund om magen men det fixar sig!







Vi hann även med att gå ett par timmar på stan. Det finns många vackra byggnader och blommplanteringar som fortfarande var i full blom- då ser man verkligen skillnaden på var i detta avlånga land man bor. Vi vandrade runt och kusin A fotade lite. Naturligtvis var vi ju förstås in i ett par butiker oxå, bl a en butik som hade pysselgrejer... kunde inte låta bli att handla lite- jag menar, man måste ju shoppa lite som minne... =) Det blev två ark med skumalfabetstämplar och en förpackning med tygfärgpennor. Hade kunnat shoppa en hel del om det inte vore för att vi skulle åka tåg hem och man inte hade så gott om plats i väskan.

Ett par bilder...

Lägg märke till handen i vattnet som pekar! Kul grej!



Blomsterprakt


Lite hajar i vattnet... Lite annorlunda "dekorationer" eller vad man nu ska kalla det...



Många statyer av olika slag






Så, det var allt för idag.

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test