Buddy Holly

För två veckor sen var vi och såg musikalen Buddy Holly, med Brolle i huvudrollen... Det var en supermysig helg med härliga vänner. Musikalen var bra, lite seg i början men det blev bättre fart efter pausen. Efter show och middag gick vi tillbaka till hotellet. Pojkarna var trötta men jag och L var partysugna så vi gick till hotellbaren. Där fick vi lära bartendrarna att göra mojito.. (som är vår nya favoritdrink) hahaha, ett gott skratt fick vi oss minsann.

Till sist fick de till en som smakade ok, men nog gör vi godare här hemma! (har ju övat en del iofs) =)

Igår hade vi teater i Bygdegården och det blev en lyckad kväll- i princip fullsatt. Alltid kul när det uppskattas att vi ordnar aktiviteter. Idag har jag varit ledig från jobbet, vilket innebär tvätt och lite städ hemma. Har även gjort klart ett kort jag fått beställning på.

Vädret då.. denna ständiga källa till konversation.. denna vinter har verkligen varit kall och snörik. Men idag är det faktiskt riktigt fint ute- -5 grader och sol! Älskade underbara sol!! Längtar sjukt mycket efter sol och värme.. men det närmar sig nu.

Måste visa ett par bilder på våran katt när han ligger och sover på kökssoffan, vilket han gjort ofta i vinter..





Ganska avslappnat..




Tänkte även visa den Lo jag gjort tidigare men glömde fota. Den handlar om min svärmor- den bästa man kan ha!
Har maskerat hennes ansikte lite..




Nu är det dags att börja med middagen- pasta och skinksås!

/Jeanette

Kommentarer
Postat av: Mona

Svante har gjort helt rätt denna vinter.

Ett stadigt grepp om soffan känns klokt i väntan på våren!



Kramar från Mona

2010-03-09 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test